top of page

We are indigenous.

Public·166 members
Eli Harris
Eli Harris

Ursus C360, Bez Kabiny Fixed


Kabina posiada uchylny dach oraz uchylną tylną szybę. Szyby zastosowane w naszych kabinach wykonane są z bezpiecznego szkła hartowanego i są osadzane w specjalnej gumowej uszczelce. Sposób zamocowania szyb w szkielecie kabiny oraz w drzwiach kabiny, pozwala na łatwą i szybką wymianę szyby w razie jej uszkodzenia.




Ursus c360, bez kabiny


Download: https://www.google.com/url?q=https%3A%2F%2Fmiimms.com%2F2ufmno&sa=D&sntz=1&usg=AOvVaw3xkAu6M06rqqD74Z1iHDLq



Kabina do ciągnika bez błotników, która umożliwia szybkie zadaszenie kierowcy, znacznie poprawiając komfort i możliwość wykorzystania traktora jako pojazd całosezonowy. Błotniki można przełożyć z innej kabiny lub dokupić w późniejszym czasie.


Wszystkie kabiny do ciągników Ursus wykonane są w sposób pozwalający na szybkie dopasowanie i łatwy montaż nawet dla początkujących użytkowników ciągników.Towar objęty gwarancją.


Oferowana kabina stanowi część zamienną przeznaczoną do ciągnika marki URSUS model C-360. Konstrukcja została zaprojektowana zgodnie z określonymi wymogami w Dyrektywie Maszynowej 2006/42/WE oraz normą zharmonizowaną z tą dyrektywą, a w szczególności normą PN ISO 5700. Konstrukcja kabiny w pełni zabezpiecza operatora przed skutkami wywrócenia się ciągnika (ROPS), co zostało sprawdzone przez uprawnione laboratorium i potwierdzone przez JCW ZJiN ITP Warszawa. Szyby kabiny są wykonane z bezpiecznego hartowanego szkła oraz osadzone są w gumowej uszczelce. Ten sposób mocowania szyb zapewnia bardzo prostą, szybką i tanią ich wymianę w razie ewentualnego stłuczenia. Daszek i błotniki zostały obite tapicerką o wygłuszających właściwościach. Jako zabezpieczenie antykorozyjne zastosowano kilkuwarstwową powłokę lakierniczą z farb epoksydowych, poliuretanowych i akrylowych.


Kabiny mocowane są do pojazdu poprzez mocowania z systemem poduszek gumowych tłumiących drgania. Wraz z mocowaniami w wyposażeniu każdej kabiny znajduje się komplet śrub i uszczelek potrzebnych do montażu jej na ciągniku, a także instrukcja wykonania, obsługi oraz karta gwarancyjna.


Już wersja KOMFORT swoim wyposażeniem wyprzedza rozwiązania konkurencji. Zastosowane materiały i reżim technologiczny powodują, że zakup tej wysokiej jakości kabiny zapewnia ergonomiczne, bezpieczne miejsce pracy oraz powoduje, że jest to dobra inwestycja na lata.


Wszystkie produkty wykonywane są z profili stalowych zapewniających odpowiednią sztywność i wytrzymałość konstrukcji, gwarantujące bezpieczeństwo użytkownikowi. Wnętrza kabin są tapicerowane i uszczelniane poprawiając komfort pracy użytkownika. Szyby wykonane są ze szkła hartowanego i osadzone są w specjalnych uszczelkach gumowych, tłumiących drgania i uszczelniających wnętrze. Każda kabina posiada deklarację zgodności WE i atest. Kabiny wyposażone są w wycieraczkę przednią, lusterka, instalację elektryczną przystosowaną do danego ciągnika. Każda kabina odpowiada wymiarowo danemu typowi ciągnika, jest również dodawany komplet elementów mocujących, umożliwiających zamontowanie kabiny na ciągniku. Także elementy uszczelniające i zabezpieczające kabinę przed dostawaniem się do wnętrza kurzu.


Dzięki za wyczerpującą odpowiedź . Raz tylko widziałem Ursusa bez kabiny z przymocowanym lusterkiem do tłumika rury wydechowej , ale nie był to dobry pomysł do lusterko tak drgało, że nic w nim nie było widać .


Ciekawe jak PISK chce wyjaśnić sprawę lusterek, gdy będzie miał dane konkretnych ciągników, jak problem dotyczy wszystkich Ursusów c-330, c-360, c-360-3p oraz MF 235 i 255 w wersji bez ramy ochronnej lub kabiny.


Nie trzeba podnosić kabiny, zabudować skrzynię tak aby wystawała nad podłogę, nie wiele to przeszkodzi a zawsze niższy ciągnik to plus. Oczywiście ze odizolowanie kabiny od silnika jest bardzo ważne jeśli chodzi o hałas ale tu masz zbiornik i trzeba już kombinować z nim. Chociaż pamiętając jak wył most i zwolnice w 60-tce to proponuje jak kolega wyżej zmienić przekładnię główną na zetorowską i będzie dużo ciszej,


Też myślę żeby wygłuszyć c-360. Z tego co się orientowałem to lepsze od mat bitumicznych były by mata butylowa + pianka kauczukowa. Wymiana wałka atakującego i koła talerzowego na ten z zetora dodatkowo polepszyło by efekt ale to koszt około 1000 zł. Myślę że zmiana położenia baku nie jest niezbędna bo hałas jest głównie od skrzyni i mostu, ale można nakleić bak od strony kierowcy i pod bakiem. Na ten bak to może lepiej naklejać maty takie co się wygłusza nimi komory silników, bo w przypadku zapalenia szybko gasną. Czytałem różne tematy o wygłuszaniu c-360 i pochodnych i wywnioskowałem że ciężko będzie aby było bardzo cicho - ludzie zrobili wyciszenie ale dalej potem też jeszcze dalej kombinowali jakby nie byli aż tak bardzo zadowoleni z rezultatów. Kabina też przy jeździe drga i to powoduje hałas. Bez kabiny było by cicho, no ale zimno w wiatr i deszcz. Ale warto aby chociaż trochę było ciszej bo to zdecydowanie największa wada tego traktora. Jeżeli masz zamiar porządnie wyciszyć ten sprzęt to lepiej użyć raczej mat butylowych i pianek kauczukowych ( mata butylowa redukuje niskie częstotliwości a pianka średnie i wysokie) i 300 zł nie wystarczy, kiedyś liczyłem jaką powierzchnię mam zakleić (nad mostem, podłoga i błotniki) i wyszło że będzie to kosztować ze 700-800 zł przy użyciu dobrych i grubszych materiałów. Ja nie będę podnosił podłogi, bo trzeba by też było podnieść siedzenie i dotykał bym głową do dachu. Na youtubie jest film jak gość wygłuszył c-4011 i było tak cichutko że radia słuchał, ale chyba też wymienił tylny most na ten z zetora. Powodzenia i jak zrobisz to pokaż i powiedz jakie są efekty.


Kabina to kolejny element, który obiektywnie w przypadku Zetora 5211 wypada lepiej. Trzeba w końcu zacząć od tego, że w Zetorze kabina była opcją fabryczną, natomiast Ursus C-360 takowej nie posiadał. Zetorowskie kabiny były szczelne, posiadały ogrzewanie, a opcjonalnie mogły posiadać fabryczne radio. W późniejszych latach co prawda na rynku pojawiły się kabiny dla Ursusa C-360, jednak niestety nie zawsze były one dobrze wykonane.


Kabina w ciągnikach pozwala na znacznie bardziej efektywną pracę. Bardzo często zdarzają się bowiem dni, podczas których temperatury są stosunkowo niskie, a warunki atmosferyczne mało komfortowe. Praca w polu podczas deszczu lub silnego wiatru jest wówczas bardzo ciężka. Bez odpowiedniej kabiny może się okazać praktycznie niemożliwa. Jeżeli zależy nam więc na możliwości pracy nie tylko w dni słoneczne, wówczas kabina wydaje się być elementem nieodzownym. Warto wspomnieć również, że posiadanie kabiny daje zdecydowanie większy komfort pracy dla operatora. Chodzi tutaj nie tylko o warunki atmosferyczne, ale również hałas i kurz. Prostym przykładem może być okres żniw, podczas których wymagana jest odpowiednia pogoda. Najlepiej jest wtedy, gdy jest sucho. Niestety efektem ubocznym suchej gleby jest kurz, który unosi się podczas młócenia zboża i innych prac żniwnych. Brak kabiny w Ursusie C360 sprawi, że operator będzie miał bezpośredni kontakt z kurzem. Z jednej strony będzie to niekomfortowe, a z drugiej może doprowadzić do problemów z oddychaniem i wzrokiem. 041b061a72


About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

Members

  • Rituraj Phukan
  • smride company
    smride company
  • Jos Binoye
    Jos Binoye
  • Table Tennis
    Table Tennis
  • NYC SEO
    NYC SEO
bottom of page